آرشیو برای: "بهمن 1391"

اغلب ما بی حركت به صندلی خود چسبيده ايم

نوشته شده توسطصداقت...! 30ام بهمن, 1391
  خواهش می کنم تا آخرش بخون بعد قضاوت کن!  داستانی است درمورد اولين ديدار "امت فاكس"، نويسنده و فيلسوف معاصر، ‌از آمريكا، هنگامی كه برای نخستين بار به رستوران سلف سرويس رفت. وی كه تا آن زمان هرگز به چنين رستورانی نرفته بود، در گوشه ای به انتظار نشست… بیشتر »

شترگاوپلنگ

نوشته شده توسطصداقت...! 29ام بهمن, 1391
زرافه (شتر گاو پلنگ) تعداد مهره هاي گردنش =7 مهره پهناي هر مهره=45 سانتيمتراست؛ ۱۵ برابر پهناي مهره انسان طول زبانش نزديك به 50 cm است اين حيوان غذاي مورد علاقه اش برگ هاي درخت اقاقيا مي باشد. براي جلوگيري از خطر وآسيب دشمنانش ايستاده مي خوابد.… بیشتر »

کوثرقرآن

نوشته شده توسطصداقت...! 29ام بهمن, 1391
  1- خداوند به وعده های خود عمل می کند.   در سوره ضحی ، خداوند وعده ی عطا به پیامبر داده بود: « و لسوف یعطیک ربک فترضی» پروردگارت در آینده عطائی خواهد کرد که تو راضی می شوی .    در این سوره می فرماید: ما به آن وعده عمل کردیم « انّا اعطیناک الکوثر»… بیشتر »

کدام معرفت

نوشته شده توسطصداقت...! 20ام بهمن, 1391
  معرفت امام زمان علیه السلام   موضوع معرفت امام از مهمترین مباحث معرفتی اسلام است . تا جایی که پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد صلی الله علیه وآله می فرمایند : من مات و لم یعرف امام زمانه مات میتة جاهلیة ؛ هر کسی بمیرد در حالی که امام زمان خود را… بیشتر »

راه خدا

نوشته شده توسطصداقت...! 20ام بهمن, 1391
    بسم الله الرحمن الرحیم همسرم ! راه خدا را انتخاب کن که جز این راه دیگری برایخوشبختی وجود ندارد    گزیده ای از وصیت نامه شهید عباس بابائی / برگرفته از سایت شهید آوینی   بیشتر »

عبرت از گذشتگان

نوشته شده توسطصداقت...! 20ام بهمن, 1391
    آنان که مال فراوان گرد آورده بر آن افزودند ، و آنان که قصرها ساخته ، و محکم کاری کردند ،طلا کاری کرده ، و زینت دادند ، فراوان اندوختند ، و نگهداری کردند ، و به گمان خود برای فرزندان خود باقی گذاشتند ،همگی آنان به پای حسابرسی الهی و جایگاه… بیشتر »

بارخدایا

نوشته شده توسطصداقت...! 20ام بهمن, 1391
  بارخدایا بر محمد وآل او درود فرست ، و مرا در هر حال به ستایش و نیایش و سپاسگزاریت برگمار تا به آنچه از دنیا به من داده ای (زن ،فرزند… بیشتر »

گذر عمر

نوشته شده توسطصداقت...! 18ام بهمن, 1391
  من نپرسیدم هیچ   هیچ کس نیز نگفت.   نوجوانی سپری گشت به بازی، به فراغت، به نشاط   فارغ از نیک و بد و مرگ و حیات   بعد از آن نیز نفهمیدم من   که چه سان عمر گذشت   عمر بگذشت به بی حاصلی و مسخرگی   چه توانی که ز کف دادم مفت   من نفهمیدم… بیشتر »

حدیث روز

نوشته شده توسطصداقت...! 18ام بهمن, 1391
  امام رضا (علیه السلام):   اِعلَم اَنَّه لا وَرَعَ اَنفَعُ مِن تَجَنُّبِ مَحارِمِ الله وَ الکَفِّ عَن اَذَی المؤمن   هیچ خویشتنداریی… بیشتر »

گهر عمر

نوشته شده توسطصداقت...! 18ام بهمن, 1391
با سلام خدمت شما دوستان عزیز از اینکه به وب خودتان سر زدید متشکریم(صداقت) بیشتر »