آرشیو برای: "مرداد 1392"

ضرب المثل های فارسي و آيات قرآنی

نوشته شده توسطصداقت...! 26ام مرداد, 1392
1- كبوتر با كبوتر باز با باز كند همجنس با همجنس پرواز الْخَبِيثَاتُ لِلْخَبِيثِينَ وَالْخَبِيثُونَ لِلْخَبِيثَاتِ وَالطَّيِّبَاتُ لِلطَّيِّبِينَ وَالطَّيِّبُونَ لِلطَّيِّبَاتِ(نور/26) زنهاي ناپاك و زشتكار، شايسته ي مردان ناپاكند و همچنين م… بیشتر »

فقـــــــــــــــــــر گرسنگی نیست

نوشته شده توسطصداقت...! 22ام مرداد, 1392
الهم اغن کل فقیر(خدایا هر فقیر را بی نیاز گردان) الهم اشبع کل جائع(خدایا هر گرسنه را سیر گردان) الهم اکس کل عریان( خدایا هر برهنه ای را لباس بپوشان) الهم اقض دین کل  مدین( خدایا دین هرر مدیونی را ادا فرما)  الهم فرج عن کل مکروب( خدایا هر غمگینی را… بیشتر »

خواهش می کنم به من اعتماد کن،فقط با من بیا.

نوشته شده توسطصداقت...! 19ام مرداد, 1392
پسر ک  به مادر خود گفت : مادر کجا می روی؟ مادر گفت:عزیزم بازیگری معروف که از محبوبیت زیادی برخوردار است به شهر ما آمده است.این طلایی ترین فرصتی است که می توانم او را ببینم وبا او حرف بزنم،خیلی زود برمیگردم.اگر او وقت آن را داشته باشد که با من حرف بزند چ… بیشتر »

چه دعایی کنمت بهتر از این

نوشته شده توسطصداقت...! 17ام مرداد, 1392
الــــهی ای خدایی که عظمت وکبریایی شایسته و مخصوص توست و جود و بخشش و جلال و جبروت به تو اختصاص دارد و لایق عفو و رحمت و سزاوار ترس از ع… بیشتر »

بشتاب زمان درگذر است

نوشته شده توسطصداقت...! 17ام مرداد, 1392
روز آخر چقدر عرفانیست چشم هایم عجیب بارانیست عطر جنت تمام شد افسوس آخرین لحظه های مهمانیست یا علی مدد/ التماس دعا بیشتر »

ما همه مسافریم

نوشته شده توسطصداقت...! 15ام مرداد, 1392
جهانگردی به دهکده ای رفت تا زاهد معروفی را زیارت کند دید که زاهد در اتاقی ساده زندگی می کند. اتاق پر از کتاب بود و غیر از آن فقط میز و نیمکتی دیده می شد. جهانگرد پرسید: لوازم منزلتان کجاست؟!!! زاهد گفت: مال تو کجاست؟ جهانگرد گفت:من اینجا مسافرم.… بیشتر »

الهی

نوشته شده توسطصداقت...! 14ام مرداد, 1392
ای مولای من معرفتم به تو دلیل و رهبر من به سوی توست و محبتم نزد حضرتت واسطه و شفیع من است و من از دلیل خود چون تو راهنمای منی مطمئنم… بیشتر »

شب قدر

نوشته شده توسطصداقت...! 9ام مرداد, 1392
الهی چه بی صدا و بی حساب می بخشی و ما چه حسابگرانه تسبیح و ذکرمان را می شماریم " شب قدر شب بیدار شدن است نه بیدار ماندن" اگر بیدار شدید برای ما در خواب ماندگان دعا کنید. یا علی مدد.  الــــــتماس دعـــــــــــــــــــا بیشتر »

امان از روزی که سود ندهد کسی را مگر...

نوشته شده توسطصداقت...! 9ام مرداد, 1392
فرازی از مناجات امیرالمؤمنین در مسجد کوفه اَللّهُمَّ اِنّى اَسْئَلُكَ الاَمانَ يَوْمَ لا يَنْفَعُ مالٌ وَلابَنُونَ اِلاّ مَنْ اَتَى اللَّهَ بِقَلْبٍ سَليمٍ خدايا از تو امان خواهم در آن روزى كه سود ندهد كسى را نه مال و نه فرزندان مگر آن كس كه قلبی سلیم… بیشتر »

شهادت مولای متقیان امیرمومنان علی علیه السلام بر تمامی شیعیان ان حضرت تسلیت باد.

نوشته شده توسطصداقت...! 7ام مرداد, 1392

گزیده ای از آداب سخن از دیدگاه مولای متقیان علی علیه السلام:

نوشته شده توسطصداقت...! 7ام مرداد, 1392
از آنچه آگاهی ندارید نگویید چرا که بخش وسیعی از حق ، در مواردی است که آن را نمی شناسید. کم حرفی مساوی کم گناهی است. کسی که بداند از گفتارش بازخواست خواهد شد اندک (سنجیده) سخن خواهد گفت. برای هر حرفی جواب قائل نبود و می فرمود: چه بسیار سخنانی که پاسخش… بیشتر »

. شب قدر است و قدر آن بدانیم

نوشته شده توسطصداقت...! 5ام مرداد, 1392
یارب چه بسی جرم و گناهم دیدی رسوائی من به رحمتت پوشیدی امید من است و بخشش روز جزا جز درگه تو نیست مرا امیدی . . . بیشتر »

حراج وسايل شيطان

نوشته شده توسطصداقت...! 3ام مرداد, 1392
if gte mso 9]> Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA yles DefLockedState="false" DefUnhideWhenUsed="true" DefSemiHidden="true" DefQFormat="false" DefPriority="99" LatentStyleCount="267"> " UnhideWhenUsed="fal… بیشتر »

میلاد با سعادت امام حسن مجتبی علیه السلام بر همه شیعیان جهان مبارک.

نوشته شده توسطصداقت...! 2ام مرداد, 1392
این ماه عزیز ماه جود و کرم است هر لحظه ماه رمضان مغتنم است امشب که کریم اهل بیت آمده است از درگه او هر چه بخواهید کم است ميلاد امام حسن مجتبي (ع)بر شما مبارك خداوندا همه ما را از شیعیان واقعیآقا امامحسن علیه السلام قرارده.… بیشتر »

میلاد با سعادت کریم اهلبیت آقا امام حسن علیه السلام بر تمامی شیعیان جهان مبارک.

نوشته شده توسطصداقت...! 1ام مرداد, 1392

خوش آمدید

نوشته شده توسطصداقت...! 1ام مرداد, 1392

عقل و اندیشه

نوشته شده توسطصداقت...! 1ام مرداد, 1392
امام حسن علیه السلام: از راه عقل و اندیشه دنیا و آخرت به دست می آید. بیشتر »

یک کلمه کافیست

نوشته شده توسطصداقت...! 1ام مرداد, 1392
به آیت الله بهجت گفتند: کتابی در زمینه اخلاق معرفی کنید. فرمودند: لازم نیست یک کتاب باشد یک کلمه کافیست، که بدانی خدا می بیند بیشتر »