آرشیو برای: "مهر 1392"

میلاد با سعادت امام هادی علیه السلام بر تمامی شیعیان جهان مبارک

نوشته شده توسطصداقت...! 29ام مهر, 1392
امام هادی علیه السلام: الدنیا سوق رَبِحَ فیها قومٌ و خسرَ اخرون دنیا بازار است گروهی در آن سود می برند و بقیه خسران می بینند. نکات: دنیا بازار است نه مثل بازار قومی(یک گروه) سود می برند و بقیه ضرر نفرموده اند ضرر فرموده اند خسران یعنی: نه تنها… بیشتر »

ای معبود من

نوشته شده توسطصداقت...! 22ام مهر, 1392
ای کسی که هیچ سائلی را محروم نخواهی کرد و عطایت کم نخواهد شد نه به اعتماد بر عمل نیک خود به درگاه تو آمده ام و نه به هیچ مخلوق وارد شده و امیدی دارم بلکه به درگاه تو به اقرار بدکاری و ستم بر نفس خویش آمده ام و اعتراف می کنم که هیچ حجت و عذری بر گنا… بیشتر »

شهادت امام بافر العلوم علیه السلام بر تمام شیعیان و محبان حضرتش در سراسر گیتی تسلیت باد.

نوشته شده توسطصداقت...! 21ام مهر, 1392
امام محمد باقر علیه السلام: ما عرف الله من عصاه نشناخت خدا را آن کس که او را نافرمانی کرد.   بیشتر »

شهادت امام جواد الائمه بر تمامی شیعیان و محبین حضرتش در عالم تسلیت باد.

نوشته شده توسطصداقت...! 13ام مهر, 1392

احترام بگذار

نوشته شده توسطصداقت...! 13ام مهر, 1392
صبر اوج احترام به حکمت خداست اگربه  مشکل امروزت غم و اضطراب را اضافه نکنی مشکل امروز هر چه باشد حل خواهد شد. یک لحظه تفکر صبر یعنی چه؟ صبر آرامشی است که هر گاه در شخص پیدا شود موجب استحکام دین اوست در برابر آن بی صبری و بی ثباتی است که موجبات ه… بیشتر »

وقتی صداقتت را می گذارند پای سادگیت!

نوشته شده توسطصداقت...! 9ام مهر, 1392
گنجشک میخندید به اینکه چرا هرروز بی هیچ پولی برایش دانه میپاشم... من میگریستم به اینکه حتی اوهم محبت مرا از سادگی ام میپندارد! بیشتر »

هر کس این دعا را در نماز خود بخواند 90 چیز دستگیرش می شود

نوشته شده توسطصداقت...! 7ام مهر, 1392
اظهار محبت قلبی است نشانه انتظار است تعظیم خداوند و دین خداوند است مایه دفع بلا است باعث آمرزش گناهان است شفاعت امام زمان در روز قیامت نصیبش می شود مایه ناراحتی شیطان لعین است نجات یافتن از فتنه های آخر الزمان است فرج مولای ما حضرت مهدی عج الله… بیشتر »

می خواهم بدانم چگونه دعا می کنی؟

نوشته شده توسطصداقت...! 6ام مهر, 1392
آنگاه که غرور کسی را له می کنی آنگاه که کاخ آرزوهای کسی را ویران می کنی آنگاه که شمع امید کسی را خاموش می کنی آنگاه که بنده ای را نادیده می انگاری آنگاه که حتی گوشت را می بندی تا صدای خرد شدن غرورش را نشنوی آنگاه که گمان می کنی خدا را می بینی ولی بنده خ… بیشتر »

چه زیبا عاشقی را دوست می دارم

نوشته شده توسطصداقت...! 4ام مهر, 1392
چه زیبا خالقی دارم دلم گرم است می دانم چه بخشنده خدای عاشقی دارم که می خواند مرا با آنکه می داند گنهکارم اگر رخ بر بتابانم ... دوبارم می نشنیند بر سر راهم ... دلم را می رباید با طنین گرم و زیبایش که در قاموس پاک کبریایی .... قهر... نازیباست چه… بیشتر »

خداوندا به ما دلی عنایت کن پر از خودت، فقط خودت

نوشته شده توسطصداقت...! 1ام مهر, 1392
عشق اینجا اوج پیدا می کند قطره اینجا کار دریا می کند بیشتر »