آرشیو برای: "آبان 1392"

بدان ای رهرو راه حسینی!

نوشته شده توسطصداقت...! 30ام آبان, 1392
محرم آمد و وقت عزا شد به هر جا مجلس ماتم بپا شد به هر جا بنگري گشته سيه پوش همه جاي زمين ماتم سرا شد محرم آمد و ويك كاروان غم دوباره وقت ذكر كربلا شد براي آنكه دين پاينده باشد چه سرهايي كه از پيكر جداشد حسين چون در ره محبوب جان داد خدايي گشت وهم… بیشتر »

محال است امام زمان علیه السلام به او علاقه نداشته باشد چون....

نوشته شده توسطصداقت...! 29ام آبان, 1392
مرحوم آیت‌الله حسن صافی اصفهانی(ره) می‌فرمود «کسی که واقعاً در مسیر تقوا [ترک گناه] قرار بگیرد، محال است که امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف به او علاقه نداشته باشد و با او ارتباط برقرار نکند، [این امر] حتمی و قطعی است.» شکی نیست که رابطه با… بیشتر »

الهی!

نوشته شده توسطصداقت...! 27ام آبان, 1392
الهی سوختنی عطا کن پر از ساختن نه سوختنی بی ثمر! آمین بیشتر »

امیری حسین(علیه السلام) و نعم الامیر

نوشته شده توسطصداقت...! 26ام آبان, 1392
دارد غلط درون لغت نامه دهخد ا باید نوشت روبروی عشق کربلا...! بیشتر »

الهی!

نوشته شده توسطصداقت...! 26ام آبان, 1392
الهی مرا سوختنی عطا کن پر از ساختن نه سوختنی بی ثمر! بیشتر »

سیب زمینی!

نوشته شده توسطصداقت...! 15ام آبان, 1392
معلّم یک مهد کودک به بچه‌هاى کلاس گفت که می‌خواهد با آن‌ها بازى کند. او به آن‌ها گفت که فردا هر کدام یک کیسه پلاستیکى بردارند و درون آن، به تعداد آدم‌هایى که از آن‌ها بدشان می‌آید، سیب‌زمینى بریزند و با خود به کودکستان بیاورند. فردا بچه‌ها با کیسه‌هاى… بیشتر »

ماه عزای اشرف اولاد آدم است!

نوشته شده توسطصداقت...! 14ام آبان, 1392
اصلا حسین علیه السلام جنس غمش فرق می کند این راه عشق پیچ و غمش فرق می کند اینجا گدا همیشه طلبکار می شود این درگه آمدی کرمش فرق می کند. بیشتر »

هر دو جمله را با خود شست!

نوشته شده توسطصداقت...! 13ام آبان, 1392
شخصی که امواج لنگه کفش او را گرفته بود روی ساحل نوشت: دریا کفش های مرا دزدید! مردی که از دریا ماهی گرفته بود روی ماسه ها نوشت: دریا بخشنده ترین سفره دنیا، ناگهان موجی آمد و هر دو جله را با خود شست آری باید حرف های متفاوت را در وسعت خودمان هضم کنیم… بیشتر »

تولی و تبری در فروع دین یعنی بی تفاوتی ممنوع!

نوشته شده توسطصداقت...! 13ام آبان, 1392
دنیا جای خطرناکی برای زندگی است. نه به خاطر مردمان شرور، بلکه به خاطر کسانی که شرارت ها را می بینند و کاری در مورد آن انجام نمی دهند. بیشتر »

عیدانه

نوشته شده توسطصداقت...! 2ام آبان, 1392
محبت با علی (علیه السلام) حبی الهی است ولایت بی علی(علیه السلام) عین تباهیست به لوح جنت الماوا نوشتند که دامان علی (علیه السلام) شرط رهاییست عید ولایت بر همه مبارک. بیشتر »

عید ولایت بر همه محبان و شیعیان مولا علی علیه السلام مبارک

نوشته شده توسطصداقت...! 2ام آبان, 1392
امام رضا علیه السلام: عید غدیر روز لبخند زدن در چهره مردم با ایمان است؛ هر کس در روز غدیر بر چهره برادرش لبخند بزند خداوند در روز رستاخیز به او نظر رحمت اندازد و هزار حاجت او برآورده سازد و قصری از در سفید برای او در بهشت بنا کند و چهره اش را خرم… بیشتر »