آرشیو برای: "دی 1392"

درد عشق!

نوشته شده توسطصداقت...! 30ام دی, 1392
به درد عشق دلم را دچار خواهم کرد غبار دامن آن شه سوار خواهم کرد شبی سفر ز پی اش زین دیار خواهم کرد چو باد عزم سر کوی یار خواهم کرد نفس به یاد خوشش مشک بار خواهم کرد به جز سرای تو مرغ دلم کجا بپرد به عشق روی که هر دم به تن قبا بدرد بر که ناز فروشد، غم که… بیشتر »

سزای تو!

نوشته شده توسطصداقت...! 28ام دی, 1392
در چمنزاری خرها و زنبورها در کنار هم زندگی می کردند. روزی از روزها خری برای خوردن علف به چمنزار می آید و مشغول خوردن می شود. از قضا گل کوچکی را که زنبوری در بین گلهای کوچکش مشغول مکیدن شیره بود، می خورد و زنبور بیچاره که خود را بین دندانهای خر اسیر و مر… بیشتر »

با خشونت هرگز!

نوشته شده توسطصداقت...! 24ام دی, 1392
سخت آشفته و غمگین بودم... به خودم می گفتم: بچه ها تنبل و بد اخلاقند دست کم می گیرند درس و مشق خود را... باید امروز یکی را بزنم، اخم کنم و نخندم اصلا تا بترسند از من و حسابی ببرند... خط کشی آوردم، در هوا چرخاندم... چشم ها در پی چوب، هر طرف می غلطید مشق… بیشتر »

یا مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف

نوشته شده توسطصداقت...! 21ام دی, 1392
صد شاخه گل محمدی با صلوات تقدیم امام عسکری در عتبات جز حضرت مهدی نبود نائب او آغاز امامتش درود و صلوات بیشتر »

مثل هر بار برای تو نوشتم

نوشته شده توسطصداقت...! 18ام دی, 1392
مثل هرباربرای تونوشتم: دل من خون شد ازاین غم توکجایی؟ وای کاش که این جمعه بیایی! دل من تاب ندارد، همه گویند به انگشت اشاره،مگراین عاشق دلسوخته ارباب ندارد؟ توکجایی؟ توکجایی؟ و تو انگاربه قلبم بنویسی: که چرا هیچ نگویند: مگراین منجی دلسوز، طرفدار… بیشتر »

نشانه های دین شناسی

نوشته شده توسطصداقت...! 12ام دی, 1392
امام رضا علیه السلام من علامات الفقه الحلم و العلم و الصمت همانا از نشانه های دین شناسی بردباری، دانش و سکوت است. الکافی/ج 2/ ص 113 بیشتر »

جاماندگان قافله اربعین تو!

نوشته شده توسطصداقت...! 1ام دی, 1392
همینکه سمت نگاهش به قتلگاه افتاد دلش شکست و دوباره به آه آه افتاد دوباره زلزله ای بین بارگاه افتاد اگر غلط نکنم کوه صبر راه افتاد ولی چه کوه عجیبی چقدر خم شده است چقدر دور و برش رشته کوه کم شده است رحمان نوازنی بیشتر »