آرشیو برای: "آذر 1393"

این شعر مدتی‌ست که کامل نمی‌شود!

نوشته شده توسطصداقت...!

وقتی دلم به سمت تو مایل نمی‌شود

باید بگویم اسم دلم، دل نمی‌شود

دیوانه‌ام بخوان که به عقلم نیاورند

دیوانه‌ی تو است که عاقل نمی‌شود

تکلیف پای عابران چیست؟ آیه‌ای

از آسمان فاصله نازل نمی‌شود

باطل در این خیال که اکسیر می کنند!

نوشته شده توسطصداقت...! 30ام آذر, 1393
ناموس عشق و رونق عشاق می برند عیب جوان و سرزنش پیر می کنند ما از برون در شده معزور صد فریب تا خود درون پرده چه تدبیر می کنند تشویش وقت پیر مغان می دهند باز این سالکان نگر که چه با پیر می کنند! بیشتر »

اسوه ما یا آنها!

نوشته شده توسطصداقت...! 30ام آذر, 1393
به تاریخ علاقه خاصی ندارم اما منکر لزوم و فواید دانش آن نیستم. از مجموعه 200  جلدی کتابخانه فردیم  فقط ده دوازده موردش مستقیما تاریخی است آن هم تاریخ اهل بیت.  دیشب از خودم پرسیدم از این مجموعه کوچک تاریخی  شخصی  ده دوازده کتابی ، حدود یک سوم آن در مورد… بیشتر »

و الا مبارزه با تو لازمتر است!

نوشته شده توسطصداقت...! 30ام آذر, 1393
مورخان و دانشمندان در شرح زندگانی پر افتخار امام حسن علیه السلام بخشش بی سابقه و انفاق بسیار بزرگ و بی نظیری ثبت کرده اند که در تاریخچه زندگانی هیچ کدام از بزرگان به چشم نمی خورد. سیوطی در تاریخ الخلفا می نویسد «حضرت مجتبی علیه السلام در طول عمر خود دو… بیشتر »

انگشت عصمت روی وقایع تلخ!

نوشته شده توسطصداقت...! 30ام آذر, 1393
امام حسن مجتبی علیه السلام در پاسخ شخصی که به صلح آن حضرت اعتراض کرد انگشتروی این حقایق تلخ گذاشته و عوامل و موجبات اقدام خود را چنین بیان نمود: «من به این علت حکومت و زمامداری را به معاویه واگذار کردم که اعوان و یارانی برای جنگ با وی نداشتم. اگر یار… بیشتر »

دوستان کوته بین و دشمنان مغرض!

نوشته شده توسطصداقت...! 30ام آذر, 1393
... امامان همگی مظهر تقوا و روش هستند. تقوا در همگیشان مشترک و روش در تمامیشان متفاوت است. روش علی علیه السلام در دو مرحله سکوت و خروش راهگشای امت  می گردد. شیوه حسن علیه السلام در مرحله اول روش پدر، و راه حسین علیه السلام در مرحله دوم آن شکل می گیرد… بیشتر »

قبول باشه!

نوشته شده توسطصداقت...! 28ام آذر, 1393
خسته بودم ولی اصرارهای این چند روز برادر زاده عزیز در به سر گرفتن روسری ها و چادرهای ما به عنوان چادر و بعد از آن  زمین خوردن بچه یک ساله و چند ماهه و گریه ها مجبورم کرد به این خستگی غلبه کنم و اولین چادر فاطمه را برش بزنم. آماده شدن چادر خیلی طول نکشید… بیشتر »

بی سواد!

نوشته شده توسطصداقت...! 27ام آذر, 1393
از راهرو صدایی شنیده می شد. تنها نبودم ولی از اینکه ناگهانی تمرکزم به هم خورده بود  کمی ترسیدم .  ترجیح دادم به جای ترسیدن به راهرو بروم و ببینم قضیه از چه قرار است. خنده دار بود. پست چی عزیز به جای هر روش دیگر قبض ها را از شکاف در،  داخل راهرو می ریخت… بیشتر »

باران ندیده!

نوشته شده توسطصداقت...! 26ام آذر, 1393
صدای بارش اولین باران پاییزی گوش را نوازش می داد. پر از حس طراوت بود. طبق معمول نیت کردم برای قدم زدن زیر باران و نشستن داخل  ایوان و تماشای  زیبایی های باران . به  طرف درب حیاط  که رفتم  فاطمه هم دوید دنبالم و با  عمه گفتن و حیاط گفتن و نگاهش قانعم کرد… بیشتر »

هر كجا گير افتادي!

نوشته شده توسطصداقت...! 25ام آذر, 1393
سر و كار انبيا عليم السلام با خدا بود و هر جا گير مي كردند زود به خدا متوجه مي شدند و در خوشي هم خدا را به  ياد مي آوردند بگونه اي كه گويا مي ديدند همه چيز از آنجا سرچشمه مي گيرد. جرعه وصال(چكيده اي از انديشه هاي آيت الله بهجت)/ ص 88 بیشتر »

الهي!

نوشته شده توسطصداقت...! 25ام آذر, 1393
دل چگونه كالايي است كه شكسته آن را خريداري و فرموده اي«پيش دل شكسته ام» الهي نامه آيت الله حسن زاده آملي/ ص 712 بیشتر »

يك خواهش!

نوشته شده توسطصداقت...! 25ام آذر, 1393
كتابخانه هاي سطح شهر ها هميشه پر از خالي و خلوت ترين جاي عمومي شهر است. گهگاهي كه سر مي زنم به كتابخانه شهرمان حس سردي عجيبي دارم. بعضي  قبرستان ها از حيث وجود انسان آبادترند تا اين كتابخانه ها. امروز هم يكي از همان روز ها بود. مسئول كتابخانه تنها بودند… بیشتر »

چاي آرامش!

نوشته شده توسطصداقت...! 24ام آذر, 1393
اين روزها هوا كمي سردتر شده. هواي سرد  كويري را خيلي دوست دارم بهتر مي شود زيبايي گرما و پوشش بودن لباس را حس كرد. نوعي تمرين است براي تحمل گرماي كوير.  قدم زدن در اين هوا آن هم همراه مادرم و آرامش  شب و به قصد مراسم امام حسين عليه السلام خيلي خاطره انگ… بیشتر »

خیلی سخته!

نوشته شده توسطصداقت...! 23ام آذر, 1393
خیلی خسته بودم. نه از کار نه از تلاش نه از بی نتیجه بودن و نه از متفاوت بودن نه فقط خسته بودم از آدم ها. دیدن خیلی از انسان ها به جای شادی  انسان را آزار می دهد. بعضی با  بی تقوایی کلامی ، بعضی با زبان چرب و چاپلوسی ، بعضی با گرفتاری هایشان، بعضی با صبر… بیشتر »

جان خود را در راه تو داد تا....

نوشته شده توسطصداقت...! 22ام آذر, 1393
اَلسَّلامُ عَلى وَلِىِّ اللَّهِ وَحَبيبِهِ    سلام بر ولى خدا و دوست او اَلسَّلامُ عَلى خَليلِ اللَّهِ وَنَجيبِهِ    سلام بر خليل خدا و بنده نجيب او اَلسَّلامُ عَلى صَفِىِّ اللَّهِ وَابْنِ صَفِيِّهِ   سلام بر بنده برگزيده خدا و فرزند برگزيده اش اَلسّ… بیشتر »

بخوان آهسته از این جا به بعد ماجرا با من!

نوشته شده توسطصداقت...! 22ام آذر, 1393
تمام راه بر پا داشتم بزم عزا در خود ولی از پا نیفتادم، شکستم بی صدا در خود شکستم بی صدا در خود که باید بی تو برگردم قدم خم شد ولیکن خم به ابرویم نیاوردم... نسیمی آشنا از سوی گیسوی تو می آید نفس هایم گواهی می دهد بوی تو می آید شاعر: سید حمید رضا… بیشتر »

بیمه عمر!

نوشته شده توسطصداقت...! 21ام آذر, 1393
جمعی تقریبا سی نفره متشکل از طلبه های فارغ التحصیل و مشغول به تحصیل و تعدادی از مسئولین محترم مدرسه و مدیر مدرسه قبلی.  دور هم جمع شده بودیم و در مورد نحوه تبلیغ و مهارت ها و لزومات و مشکلات گفتمانی داشتیم و بیشتر بحثمان در مورد خانواده و استحکام و ...… بیشتر »

همراهی با کاروان کربلا 32

نوشته شده توسطصداقت...! 21ام آذر, 1393
ورود اهل بیت علیهم السلام به کوفه توضیحات مختصر *نحوه  ورود وقتی خبر نزدیک شدن اهل بیت علیهم السلام به کوفه ، به ابن زیاد رسید فرمان داد سرهای شهدا را که ابن سعد جلوتر آورده بود باز برند و پیش روی اهل بیت سر نیزه ها نصب کنند و از جلو حمل کنند و به همر… بیشتر »

فلسفه و فواید عزاداری!

نوشته شده توسطصداقت...! 21ام آذر, 1393
فلسفه عزاداری بر اهل بیت علیهم السلام و فواید آن چیست؟ در این خصوص می توان به  موارد ذیل  اشاره کرد: الف) محبت و دوستی قرآن  و روایات دوستی خاندان رسول خدا صلی الله علیه و اله و سلم را بر مسلمانان واجب کرده. دوستی هم لوازمی دارد. یکی از مهمترین این لو… بیشتر »

عالم غفلت!

نوشته شده توسطصداقت...! 20ام آذر, 1393
عالم غفلت عالم مهیا شدن برای شیاطین انس و جن است. جرعه وصال(چکیده ای از اندیشه های آیت الله بهجت)/ ص 75 بیشتر »

پام بر بند چه سود!

نوشته شده توسطصداقت...! 20ام آذر, 1393
از دوست  به یادگار دردی دارم که آن درد به صد هزار درمان ندهم گویند مرا که بند بر پاش نهید دیوانه دل است، پام بر بند چه سود! بیشتر »

عجیب ترین عجیب ترینها!

نوشته شده توسطصداقت...! 20ام آذر, 1393
مرتب به ساعتم نگاه می کردم. فرصت خیلی کوتاه بود. باید قبل از حرکت اتوبوس خود را به ترمینال می رساندیم. سوار تاکسی شدیم. راننده با آب و تاب… بیشتر »

اين مهم نيست!

نوشته شده توسطصداقت...! 20ام آذر, 1393
اين كه چقدر زمان داري مهم نيست چگونه مي گذراني مهم است! 515 گفتار نيك/ مجتبي رمضاني/ ص 75 بیشتر »

نمي دانم هستم يا نه!

نوشته شده توسطصداقت...! 19ام آذر, 1393
زير ناودان طلا ايستاده بود. پرده خانه خدا را گرفته بود گريه مي كرد. گفتند: تو پسر رسول خدايي پرچم شفاعت دست اوست. پس چرا اين قدر گريه و زاري مي كني؟ گفت: اين كه من با پيامبر نسبت دارم دليل بر نجات من از عذاب الهي نيست. او كسي را شفاعت مي كند كه عمل… بیشتر »

مقصر كيه؟!!!

نوشته شده توسطصداقت...! 19ام آذر, 1393
سال هاي تحصيل در حوزه،  آن هم در شهرستان مجاور شايد مشكلات زيادي داشت اما زيبايي هايش هم كم نبود. هر روز  6 و نيم صبح از خانه  خارج مي شديم و ساعت هفت و ربع سر كلاس بوديم. ساعت  نزديك 2 و گاهي گذشته از 2  بعد ازظهر  به خانه باز مي گشتم. اين روند سال ها… بیشتر »

فکری بکن که خون دل آمد ز غم بجوش!

نوشته شده توسطصداقت...! 18ام آذر, 1393
گفتا نه گفتنیست سخن گرچه محرمی درکش زبان و پرده نگه دار و می بنوش تا چند همچو شمع زبان آوری کنی پروانه مراد رسید ای محب خموش! بیشتر »

سفرهای استانی!

نوشته شده توسطصداقت...! 18ام آذر, 1393
اوایل حضور در سامانه گهگاهی از طریق بخش عمومی میز کار وارد صفحه لیست وبلاگ ها می شدم و به صورت تصادفی از هر صفحه یکی دو وبلاگ را کلیک کرده و دیداری داشتم. وبلاگ ها و فعالیت ها خیلی متفاوت بود. اسم بعضی وبلاگ ها به کوچکی کفشدوزک بود و اسم بعضی به بزرگی ا… بیشتر »

مطلب یکی است!

نوشته شده توسطصداقت...! 18ام آذر, 1393
باید بدانیم که مطلب فقط یکی است و آن بندگی خداست. و بندگی خدا در طاعت خداست و طاعت خدا در ترک معصیت خدا در اعتقادات و در عمل است. جرعه وصال(چکیده ای از اندیشه های آیت الله بهجت)/ ص 75 بیشتر »

فقط ده دقيقه!

نوشته شده توسطصداقت...! 17ام آذر, 1393
استرس امتحان و رفت و آمد جاي خود،  استرس  مطالعه و باقي ماندن چند مبحث جاي خود. كمتر از ده دقيقه فرصت داشتم كه از خانه خارج شوم و به ايستگاه تاكسي براي رفتن به شهرستان مجاور و از آنجا براي رفتن به  مقصد - به دليل ساعت نامناسب حركت اتوبوس هاي شهر خودمان … بیشتر »

همراهي با كاروان كربلا31

نوشته شده توسطصداقت...! 17ام آذر, 1393
دفن اجساد مطهره *توضيحات مختصر * محل دفن شهدا چون عمر سعد از كربلا به سوي كوفه روان گشت. گروهي از بني اسد كه در زمين هاي غاضريه سكونت داشتند پس از خروج لشكر عمر سعد از كربلا به مقتل حضرت و اصحاب او آمدند. بر اجساد شهدا نماز گزاردند و ايشان را دفن كردن… بیشتر »

الهی!

نوشته شده توسطصداقت...! 17ام آذر, 1393
الهی! آن که سَحَر ندارد از خود خبر ندارد. الهی نامه آیت الله حسن زاده آملی ص 23 بیشتر »

اينم يه جورشه!

نوشته شده توسطصداقت...! 15ام آذر, 1393
بعد از احوالپرسي با خانواده برادرم وارد اتاقم شدم و طبق معمول روي صندلي جلو ميز كامپيوتر نشستم. نگاهم را دوخته بودم به صفحات كتاب هاي الكترونيكي در مانيتور. تك تمركزي بودن هم درد سرهاي خودش را دارد. وقتي سرگرم  كاري باشم دنيا را آب ببرد متوجه نمي شوم.  … بیشتر »

حکمت!

نوشته شده توسطصداقت...! 15ام آذر, 1393
زندگي دشوار است اما من از او سر سخت ترم! 515 گفتار نيك/ مجتبي رمضاني/ ص 79   بیشتر »

الهي!

نوشته شده توسطصداقت...! 15ام آذر, 1393
الهي! اگرچه درويشم ولي داراتر از من كيست كه تو دارايي مني! الهي نامه آيت الله حسن زاده آملي/ ص 11 بیشتر »

جمع كل!!!

نوشته شده توسطصداقت...! 13ام آذر, 1393
هنگام خروج از منزل ساعتم را نگاه كردم هنوز چند دقيقه اي تا يازده باقي بود. از ايستگاه تاكسي به شهرستان مجاورمان رفتم.  از آنجا به باجه بليط فروشي مسافربري و بعد از چند دقيقه اي انتظار سوار اتوبوس شدم. وقتي به مقصد رسيدم  براي رسيدن به محل مورد نظر سوار… بیشتر »

گفت اي چشم و چراغ همه شيرين سخنان!

نوشته شده توسطصداقت...! 13ام آذر, 1393
كمتر از ذره نئي پست مشو مهر بورز تا بخلوتگه خورشيد رسي چرخ زنان دامن دوست به دست آر و ز دشمن بگسل مرد يزدان شو و فارغ گذر از اهرمنا ن بیشتر »

حکمت!

نوشته شده توسطصداقت...! 13ام آذر, 1393
دينداري انسان وقتي معلوم مي شود كه بر سر دو راهي دنيا و آخرت و متابعت هواي نفس و شيطان يا بندگي رحمان قرار گيرد.! جرعه وصال (چكيده اي از انديشه هاي آيت الله بهجت)/ ص 59 بیشتر »

فاصله نگاه هايش كوتاه است!

نوشته شده توسطصداقت...! 13ام آذر, 1393
آماده حركت شويد خدا شما را بيامرزد كه بانگ كوچ را سر داديد وابستگي به زندگي دنيا را كم كنيد و با زاد و توشه نيكو به سوي آخرت باز گرديد كه پيشاپيش شما، گردنه اي سخت و دشوار و منزلگاه هاي ترسناك وجود دارد كه بايد در آنها فرود آييد و توقف كنيد. آگاه با… بیشتر »

بهترین زمان برای مرگ!

نوشته شده توسطصداقت...! 10ام آذر, 1393
دست هایش را بلند می کرد برای دعا. می گفت : خدایا تا عمرم را در راه اطاعت از فرمان تو به کار می برم به من عمر بده آن گاه که عمرم چراگاه شیطان شد مرا بمیران! آفتاب در سجده (روایت داستانی زندگی امام سجاد علیه السلام)/ سمیه مصطفی پور/ ص 14 بیشتر »

تکرار کردیم اما باور نکردیم!

نوشته شده توسطصداقت...! 10ام آذر, 1393
تا چیزی را نپذیریم نمی توانیم تغییرش دهیم! 515 گفتار نیک/ مجتبی رمضانی/ ص 131 بیشتر »

حکمت!

نوشته شده توسطصداقت...! 9ام آذر, 1393
اگر نصف عمر هر شخصی در یاد منعم حقیقی است و نصف دیگر در غفلت نصف زندگی حیات او محسوب می شود و نصف دیگر ممات او محسوب است. جرعه وصال(چکیده ای از اندیشه های آیت الله بهجت) / ص 105 بیشتر »

كه بوي خير ز زهد ريا نمي آيد!

نوشته شده توسطصداقت...! 8ام آذر, 1393
جهانيان همه گر منع من  كنند از عشق من آن كنم كه خداوندگار فرمايد مقيم حلقه ذكرست دل بدان اميد كه حلقه ز سر زلف  يار بگشايد طمع ز فيض كرامت مبر كه خلق كريم گنه ببخشد و بر عاشقان ببخشايد! بیشتر »

الهي!

نوشته شده توسطصداقت...! 8ام آذر, 1393
الهي! تا تو لبيك نگويي ، كجا من الهي گويم! الهي نامه آيت الله حسن زاده آملي / ص 71 بیشتر »

همراهي با كاروان كربلا30

نوشته شده توسطصداقت...! 8ام آذر, 1393
عمر بن سعد ملعون  در همان روز عاشورا سر مبارك   امام حسين عليه السلام را به همراه خولي(با فتح خاء و سكون واو ) بن يزيد اصبحي و حميد بن مسلم اَذدي نزد ابن زياد فرستاد و دستور داد باقي سرهاي ياران و خاندان حضرتش را شستشو داده و به همراه شمر بن ذي الجوشن و… بیشتر »

نه به خدا چنین نیست!

نوشته شده توسطصداقت...! 7ام آذر, 1393
... به  بعضی این مردم  بگویی برویم  تفریح؛ اگر بگویی برویم بازی می آیند. اگر بگویی برویم مهمانی می آیند. اگر بگویی برویم کوهنوردی می آیند اگر بگویی برویم مردم آزاری می آیند ولی... ولی اگر بگویی برویم نماز جمعه، اگر بگویی برویم دعای کمیل، اگر بگویی بروی… بیشتر »

کمی بزرگ شو!

نوشته شده توسطصداقت...! 7ام آذر, 1393
از صبح  ددرگیر مقاله بودم. نگاه به صفحه مانیتور  خسته ام کرده بودم . شنیده شدن  صدای برادر زاده ها حس عجیبی منتقل می کرد خوب و بدش را تشخیص… بیشتر »

علت تمام دشمنی ها!

نوشته شده توسطصداقت...! 7ام آذر, 1393
* حضور مقتدرانه یگانهای دریایی جمهوری اسلامی ایران در آبهای آزاد برای ملتها الهام بخش و امیدآفرین است. * جمهوری اسلامی ایران اهل تجاوز نیست ولی اهل حضور در آبهای آزاد است زیرا آبهای آزاد دنیا متعلق به همه و بستری برای انتقال فرهنگ است(1). *تمام دشمني… بیشتر »

لذیذ تر از همه چیز!

نوشته شده توسطصداقت...! 7ام آذر, 1393
همین امور ساده و آشکار مثل نماز بعضی را به سماوات می رساند و برای عده ای هیچ خبری نیست برای بعضی اعلی علیین است و برای بعضی هیچ معلوم نیست که آیا این معجون شور است یا شیرین. ************** همین نماز را که ما با تهدید به چوب و تازیانه و عقوبت جهنمی ش… بیشتر »

الهی!

نوشته شده توسطصداقت...! 6ام آذر, 1393
الهی دلخوشم که الهی گویم! الهی نامه آیت الله حسن زاده آملی/ ص 22 بیشتر »

مظهر ارزش های فعال!

نوشته شده توسطصداقت...! 6ام آذر, 1393
* بسیج مظهر ارزش های فعال و زنده ی یک جوان مؤمن است(1) * پايه‌ى اصلى كار بسيجى، اخلاص است. «گمنام»، از جمله‌ى تعبيرات امام است: «مكتب شاهد… بیشتر »

با صفاست!

نوشته شده توسطصداقت...! 6ام آذر, 1393
بسيجى بودن اركانى دارد. همه‌ى ما بايد اين اركان را روزبه‌روز در خودمان تقويت كنيم جوانان عزيز! بارها گفتيم كه در درجه‌ى اول، روحيه‌ى اخلاص و روحيه‌ى بصيرت است. اين اخلاص و بصيرت روى هم اثر ميگذارند. هرچه بصيرت شما بيشتر باشد، شما را به اخلاص عمل نزديكتر… بیشتر »

یادتون رفت!

نوشته شده توسطصداقت...! 6ام آذر, 1393
از حضرت رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم روایت است که فرمود: چون فراموش کنید چیزی را بر من صلوات فرستید که  موجب یاد آوردن آن چیز خواهد شد ان شاء الله تعالی برگزیده فضائل صلوات/ سید احمد اردکانی/ ص 45 بیشتر »

استواری دین و دنیا!

نوشته شده توسطصداقت...! 5ام آذر, 1393
ای جابر! استواری دین و دنیا به چهار چیز است عالمی که به علم خود عمل کند جاهلی که از آموختن سر باز زند بخشنده ای که در بخشش بخل نورزد و فقیری که آخرت خود را به دنیا نفروشد. پس هرگاه عالم علم خود را تباه کند ،نادان به آموختن روی نیاورد ، هرگاه بی… بیشتر »

همراهی با کاروان کربلا29

نوشته شده توسطصداقت...! 5ام آذر, 1393
چون حضرت سید الشهدا علیه السلام به درجه رفیع شهادت رسیدند. اسب حضرت با آغشته کردن یال و کاکل خود به خون حضرت علیه السلام به سوی خیمه ها آمد. بلند شیهه کشید و و پاهای خود بر زمین زد. زن ها از خیمه بیرون آمدند. اسب  را بدون سوار دیدند. دانستند امام علیه ا… بیشتر »

تو بمان!

نوشته شده توسطصداقت...! 5ام آذر, 1393
با من بی‏کس تنها شده یارا تو بمان همه رفتند از این خانه خدارا تو بمان من بی برگ خزان دیده دگر رفتنی‌ام تو همه بار و بری تازه بهارا تو بمان داغ و درد است همه نقش و نگار دل من بنگر این نقش بخون شسته نگارا تو بمان زین بیابان گذری نیست سواران را لیک دل ما… بیشتر »

بمانیم که چه!

نوشته شده توسطصداقت...! 2ام آذر, 1393
سایه جان رفتنی استیم بمانیم که چه زنده باشیم و همه روضه بخوانیم که چه درس این زندگی از بهر ندانستن ماست این همه درس بخوانیم و ندانیم که چه خود رسیدیم به جان نعش عزیزی هر روز دوش گیریم و به خاکش برسانیم که چه آری این زهر هلاهل به تشخص هر روز بچشیم و به ع… بیشتر »

حکمت!

نوشته شده توسطصداقت...! 2ام آذر, 1393
يقين بدانيد تنها اعمال شما كه مورد رضايت خداوند قرار خواهد گرفت اعمالي است كه تحت ولايت الهي و رسولش و ائمه باشد شهيد عمران محبي/ پا به پاي شهدا/ ص 58/ موسسه فرهنگي هنري قدر ولايت بیشتر »

بيش از اين!

نوشته شده توسطصداقت...! 2ام آذر, 1393
آيا ما بيش  از اين حاجت داريم كه همين قدر مطلع شويم كه خدا بر ظاهر ما و بر باطن ما مطلع است؟!!! جرعه وصال(چكيده اي از انديشه هاي آيت الله بهجت/ 107) بیشتر »

الهي!

نوشته شده توسطصداقت...! 2ام آذر, 1393
الهي! نه خاموش مي توان بود و نه گويا ! در خاموشي چه كنيم در گفتن چه گوييم؟ الهي نامه حسن زاده آملي/ ص 19 بیشتر »

و شد آنچه گفته بود!

نوشته شده توسطصداقت...! 1ام آذر, 1393
مي گفت روزي را مي بينم كه بالاي قبر پدرم ، حسين حرمي ساخته اند  اطرافش بازارهايي و مدتي نمي گذرد كه از همه جا به زيارت او مي روند. وقتي كه دولت بني مروان از بين برود. و شد آنچه گفته بود. آفتاب در سجده(روايتي داستاني از زندگي امام سجاد عليه السلام/… بیشتر »

همراهی با کاروان کربلا28

نوشته شده توسطصداقت...! 1ام آذر, 1393
همه دشمنان آهنگ جنگ با  امام حسين عليه السلام  نمودند، پس آن بزرگوار به لشكر كفر حمله ور شد و آنها نيز به امام عليه السلام حمله كردند. * توضيحات مختصر * جراحات حضرت حضرت بر صف لشكر مخالفان مي تاخت و با لب تشنه و تن خسته  مي جنگيد و با ضرب شمشير خون ا… بیشتر »