آرشیو برای: "آذر 1394"

بشوی از دل...!!

نوشته شده توسطصداقت...!

ﺍﻟﻬﯽ ﭼﻮﻥ ﺷﺐ ﺑﺎﺭﺍﻥ که ﻣﯿﺸﻮﯾﺪ ﭘﺮ ﻣﺮﻏﺎﻥ ﻋﺎﺷﻖ را

ﺑﺸﻮﯼ ﺍﺯ ﺩﻝ

ﺑﺸﻮﯼ ﺍﺯ ﺩﯾﺪﻩ، از پندار ، از گفتار، از کردار،

تمام آنچه نازیباست

هجده چرخ تنها!

نوشته شده توسطصداقت...! 26ام آذر, 1394
هوا به شدت سرد بود. بخار آب تشکیل شده بر روی شیشه های ماشین، مانعی  بود برای تماشای جاده،  نا گزیر هر چند دقیقه،  با  پهنای انگشت بخار را محو می کردم   و به رصد ادامه می دادم. بیچاره همسفرانم. خوب بود همه،  از دوستان  بودند  و الا معلوم نبود چه ذهنیتی… بیشتر »

خيالتان راحت..!

نوشته شده توسطصداقت...! 24ام آذر, 1394
در همه شرور هم خير وجود دارد. امام حسن عسگري عليه السلام مي فرمايند: «هيچ بلا و گرفتاري نيست مگر اينكه خداوند در آن نعمتي قرار داده است كه آن بلا و آن گرفتاري آن نعمت را احاطه كرده است.» اصلا ما شر محض نداريم. چقدر خيالمان راحت است! هر شري با خير آميخته… بیشتر »

تنهای تنها...!

نوشته شده توسطصداقت...! 19ام آذر, 1394
* در هر جامعه ای در هر شهری ، در هر کشوری مردم ا با یک دید با یک برش به دو قسم تقسیم می شوند: خواص : یعنی کسانی که وقتی عملی را انجام می دهند موضع گیری می کنند، راهی را انتخاب می کنند، از روی فکر و تحلیل است، می فهمند و تصیم می گیرند و عمل می کنند.(که… بیشتر »

راه های مشتاقان (17)

نوشته شده توسطصداقت...! 16ام آذر, 1394
وَسُبُلَ الرّاغِبینَ اِلَیک شارِعَةٌ وَ اَعْلامَ الْقاصِدینَ اِلَیک واضِحَةٌ [خداوندا] و راه های گرایندگان به تو آشکار و مستقیم است و نشانه های آنان که آهنگ تو را را کرده اند روشن است. * بیشتر »

قصه اسیری...!

نوشته شده توسطصداقت...! 14ام آذر, 1394
سرگرم کتاب و دفتر بودم .  صدای آقای عالی که از سختی اسارت اهل بیت علیهم السلام سخن می گفتند،  و سخت ترین مصیبت برای امام زمان اسارت عمه جانشان حضرت زینب و ...به گوش می رسید. به اتاق رفتم و روبروی تلویزیون نشستم و به گریه کردن ها نگاه کردم و غبطه خوردم… بیشتر »

ای عشق..!

نوشته شده توسطصداقت...! 11ام آذر, 1394
کاروان غمت ای عشق چهل روز که هیچ تا چهل قرن اگر گریه کند باز کم است بیشتر »

شنيدني هاي نشنيدني از شهيد مدرس !

نوشته شده توسط 9ام آذر, 1394
** روزی یکی از نمایندگان که با رضا خان ارتباط برقرار کرده بود خدمت آقا آمد و گفت: آقا اگر با رضا خان بسازید بهتر است، بهتر می توانید به مردم خدمت کنید. او به شما علاقمند است، به شما ارادت دارد. آقا جواب داد: سردار سپه دو عیب دارد: اولا دروغگو است. ثانیا… بیشتر »

اراده های پفکی...!

نوشته شده توسطصداقت...! 9ام آذر, 1394
مدعوین محترم یکی یکی وارد می شدند.  اولین پیامد ورود مهمانان خارجی مها جرت بنده از اتاقم و مستقر شدن در هال است. به علت عدم  امکان انتقال کلیه وسایل مدتی-  دور از جان علما و مجتهدین قدیم- ، به سبک آنها روی زمین و با میز کوچک و کتاب های اطرافم به فعالیت… بیشتر »

مگر این چند روز دریابیم!!!

نوشته شده توسطصداقت...! 6ام آذر, 1394
دل ما و صفای بارانت، از دعای تو سبز و سیرابیم «و من الماء کل شئ حی» همه مدیون حضرت آبیم از زلال تو روشنیم ای آب، دل به دریا که می‌زنیم ای آب موج در موج شرح دلتنگی ست، لب هر جوی اگر که بی‌تابیم دجله هر شب هزار و یک قصه از نیستان سامرا دارد مثل ما که هزار… بیشتر »

غم هايت را افزون نما!

نوشته شده توسطصداقت...! 4ام آذر, 1394
وقتي با خوبان همنشين شديم، غم ها كم مي شود. اصلا آن غم ها عوض مي شود. غمي كه براي خدا و امام زمان است، غمي كه به خاطر نرسيدن به كمال است غمي كه براي آخرت است... بگزار بيشتر شود. اين ها مغزش شادي است. اگر دعاي ندبه مي خواني و در فراق امام زمان عليه… بیشتر »

راه های مشتاقان (16)

نوشته شده توسطصداقت...! 4ام آذر, 1394
اَللّهُمَّ اِنَّ قُلُوبَ الْمُخْبِتینَ اِلَیک والِهَةٌ خداوندا دل هاي آرام گرفتگان به تو، سرگشته است. *پس از دعا ها و تقاضاهاي سيزده گانه ، در ادامه امام سجاد عليه السلام عباراتي را در بيست و دو فرازبه صورت مناجات با حق تعالي ابراز مي فرمايند. منظور… بیشتر »