آرشیو برای: "مهر 1395"

اشتباه از نگاه من و توست!

نوشته شده توسطصداقت...! 30ام مهر, 1395
گاهی دلم برای اذان تنگ می شود و یک ساعت مانده به نوای دلنوازش چشم انتظارم. نه از این بعد که خیلی معنویم و روحانی و اهل نماز اول وقت، از این جهت که بهانه ای باشد برای چشم برداشتن از سیستم و استراحت چشم و روح خودم نه، این لپ تاپ بیچاره. مادرم گاهی سر… بیشتر »

روضه خوانی امام زمان علیه السلام!

نوشته شده توسطصداقت...! 21ام مهر, 1395
حضرت مهدی علیه السلام الَسَّلامُ عَلَيْكَ سَلامَ الْعارِفِ بِحُرْمَتِكَ الْمُخْلِصِ في وِلايَتِكَ الْمُتَقَرِّبِ إِلَى اللّهِ بِمَحَبَّتِكَ الْبَرىءِ مِنْ أَعْدائِكَ، سَلامَ مَنْ قَلْبُهُ بِمُصابِكَ مَقْرُوحٌ ودَمْعُهُ عِنْدَ ذِكْرِكَ مَسْفُوحٌ، سَلامَ… بیشتر »

اصلی ترین سرمایه مقابله با جنگ نرم (2)

نوشته شده توسطصداقت...! 20ام مهر, 1395
* در دنیای امروز دو فرهنگ - سبک زندگی- متقابل وجود دارد فرهنگ و تمدن اسلامی یا همان فرهنگ قرآن و عاشورایی که خدامحور، ارزش محور، قیامت باور، رشد محور بر مبنای مبارزه با هوای نفس، معتقد به عالم آخرت و غیب، ظلم ستیز و مظلوم یاور است ودیگری  فرهنگ و تمدن… بیشتر »

اصلی ترین سرمایه مقابله با جنگ نرم (1)

نوشته شده توسطصداقت...! 15ام مهر, 1395
* مسئله مهم در شرایط فعلی جامعه انسانی، جنگ تمام عیار بر علیه کرامت انسانی و معنویت است. * جنگ جهانی علیه شیعه. جنگ غلبه فرهنگ است= جنگ نرم * تسخیر، تسخیر جغرافیایی نیست، غلبه تمدن و فرهنگ است. این می تواند یک ملت را ضربه پذیر کند. باید این را باور… بیشتر »

تلخ و شیرین!

نوشته شده توسطصداقت...! 10ام مهر, 1395
برخلاف تصور و استرسی که داشتم رسیدن به پایگاه به سادگی انجام شد. سرگردانی همان و رسیدن به سالن و پذیرش بعد از ظهر همان. روزهای سختی بود اما کنار دوستانی با قلب های پاک و نگاه هایی دوست داشتنی. چند روز گذشت و باید آماده رفتن به همایش دیگری میشدیم. آخرین… بیشتر »

یکی از بزرگترین نیازها!

نوشته شده توسطصداقت...! 2ام مهر, 1395
در جنگ تحمیلی ملت بزرگ ما با ایستادگی و مقاومت خود در راه خدا، این توطئه را به، وسیله و نردبانی به سمت قله‌ی آرزوها و ارزش های اسلامی و وسیله‌ا ی برای پیشرفت تبدیل کرد.  (مقام معظم رهبری/  ۱۳۶۹/۰۶/۰۱)   آن عزتی، اعتماد به نفسی، احساس اقتداری که از… بیشتر »